EN / HE
072-338-07-04
​​ ​
 

נשמח לשמוע מכם!

שולחן ממתקים ליום הולדת

הילד או הילדה שלכם חוגגים יום הולדת? רוצים לארגן שולחן מתוקים?

שולחן ממתקים ליום הולדת הוא האטרקציה הטובה ביותר לאירועים חגיגיים הן לילדים והן למבוגרים והוא מביא איתו את כל הטעמים הנפלאים של קינוחי שוקולד ופירות. אם אתם רוצים לחגוג אירוע יום הולדת בבית, יש לכם אפשרות להזמין את שולחן המתוקים בצורה קלה ונוחה דרך הטלפון. בדרך כלל שולחן המתוקים מורכב מקונספט מרכזי, כמו דמות מסרט מצויר או תוכניות ילדים אהובות. השולחן מעוצב בטכניקה ייחודית הכוללת גם עיצוב של הקיר ושימוש באלמנטים של צבעים וצורות על מנת להעשיר את המראה החזותי של השולחן. העיצוב הוא הבסיס לשולחן מתוקים מוצלח והוא צריך לשלב את הקינוחים האהובים ביותר על הילד או הילדה שלכם.

שולחן מתוקים ליום הולדת בשילוב פוטיפורים

אז איך בוחרים את הקינוחים שיוגשו על שולחן יום ההולדת? הבחירה בשולחן מתוקים ליום הולדת צריכה להיות מותאמת בצורה מושלמת לסגנון ולטעם של הילד שלכם. את העיצוב תוכלו לבחור ביחד עם צוות שירותי הקייטרינג אשר יכין עבורכם את הקינוחים ויביא אותם מוכנים אליכם הביתה. מכיוון שמדובר בקינוחים קרים אשר חלקם צריכים להיות בקירור, שולחן מתוקים מעוצב יהיה מוכן ממש לקראת תחילת האירוע החגיגי שלכם. הילדים אשר יגיעו לחגוג את יום ההולדת עם הילד או הילדה שלכם, יוכלו להנות ממגוון קינוחים ופינוקים עם שולחן מתוקים מעוצב בקונספט הנבחר על ידכם.

שולחנות ממתקים מעוצבים עם כדורי שוקולד וארטיקים

אין כמו כדורי שוקולד מעולים וארטיקים טעימים מסוג מגנום בכדי לפנק את הילדים אשר יגיעו לאירוע יום ההולדת. את הארטיקים מסוג מגנום, תוכלו לבחור במגוון טעמים וסוגים ולהניח אותם על אחד משולחנות ממתקים מעוצבים אשר יוכן עבור האירוע. תוכלו להוסיף לארטיקים ולכדורי השוקולד גם פירות טריים ועוגות שמנת עשירות וטעימות אשר נעשו בידי שף מקצועי.

הזמנה טלפונית של שולחן ממתקים ליום הולדת

קיבלתם החלטה להזמין שולחן ממתקים ליום הולדת? רוצים לבחור קונספט מיוחד עבור הילד או הילדה שלכם? זה הזמן לפנות לחברת הולי בייגל ולבחור את הקינוחים הטובים ביותר מהתפריט. חברת הולי בייגל מספקת לכם מגוון רחב קינוחים לאירועי יום הולדת עם צוות מקצועי לעיצוב יוקרתי לשולחן הקינוחים.
 
 

נשמח לשמוע מכם!

location2, location, map, marker, pin
אבני החושן 15, מודיעין
phone4, phone, contact, telephone, support, call
072-338-07-04
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
clock6, clock, time, schedule
ימי א׳-ה׳: 18:00 - 07:30 | ימי ו׳: 07:30 - 13:00 
 
נשמח לשמוע מכם!
 

 

* התמונות באתר הינם להמחשה בלבד ט.ל.ח