EN / HE
072-338-07-04
​​ ​
 

נשמח לשמוע מכם!

עמדות אוכל כשרות לאירועים

אחד הסודות הכי גדולים בתחום האירועים הוא שאנשים מעדיפים עמדות אוכל ולא הגשה לשולחנות. ככה אפשר לחדש קשרים משפחתיים, להכיר אנשים חדשים ואפילו להתחיל שיתופי פעולה שונים באירועים עסקיים. הבעיה היא שלא כולם אוהבים לעמוד בתור לאוכל...
 
אז מה עושים?
הפתרון לבעיה הוא פשוט – לפזר כמה שיותר עמדות אוכל ברחבי האולם או גן האירועים. ככה אנשים לא מחכים לתורם, אבל מצד שני יש להם מגוון של אפשרויות שבטוח אחת מהן תמצא חן בעיניהם (וכמובן תערב לחך שלהם).

כדי להיות עוד יותר בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון – לכו על עמדות אוכל חלביות לאירועים שזכו להכשר מהדרין מהרבנות. ככה גם הצמחונים וגם שומרי המסורת יגידו לכם תודה.
מה כוללות עמדות אוכל באירועים?
עמדות אוכל באירועים יכולות לכלול כמעט הכל ולמעשה הבחירה היא בידכם. כיום האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות ולפניכם רשימה חלקית רק כדי לסבר את האוזן:
עמדה של שקשוקות כולל חלות אישיות
עמדה של פוקצ'ות
עמדה של ממולאים שונים
עמדה של קינוחים (אנחנו בטוחים שפה התור יהיה הכי ארוך...)
עמדה של פיצות
עמדה של סושי כולל סושי מן שמכין אותם במקום לפי ההעדפות האישיות של האורחים
עמדה של מרקים
עמדה של חביתות 

הכו את המומחים
אם אתם מתלבטים איזה עמדת אוכל לכלול באירוע שלכם כדאי שתיצרו קשר עם המומחים- אנשי חברת הקייטרינג הולי בייגל. לאנשי החברה ניסיון של 12 שנה בתחום הקייטרינג לאירועים פרטיים ועסקיים, כך שאם יש מישהו שיודע דבר או שניים בתחום הקייטרינג לאירועים זה הם.
ואתם יכולים להיות רגועים לחלוטין מסיבה אחת - בחברת הקייטרינג הזו עושים שימוש אך ורק בחומרי גלם איכותיים ומשובחים, כך שאין סיכוי שאתם לא תהיו מרוצים או חלילה שהאורחים שלכם יחזרו הביתה רעבים.

לפרטים נוספים על התאמת עמדות אוכל לאירועים בהתאם לאופי האירוע (עסקי או פרטי), מיקומו (במקום סגור או תחת כיפת השמיים) ומספר המוזמנים אתם מוזמנים ליצור קשר.
 

נשמח לשמוע מכם!

location2, location, map, marker, pin
אבני החושן 15, מודיעין
phone4, phone, contact, telephone, support, call
072-338-07-04
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
clock6, clock, time, schedule
ימי א׳-ה׳: 18:00 - 07:30 | ימי ו׳: 07:30 - 13:00 
 
נשמח לשמוע מכם!
 

 

* התמונות באתר הינם להמחשה בלבד ט.ל.ח